|
Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamośćNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788381026123
EAN:
9788381026123
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Strategia, struktura, tożsamość
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
354
rok wydania:
2022
wysyłka:
niedostępny
68,75
zł
Cena detaliczna:
95,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,75 zł
OpisRecenzjePublikacja ma na celu przybliżenie Czytelnikowi wyzwań, jakie stoją przed nowoczesnymi klubami piłkarskimi. Na przestrzeni ostatnich 30 lat przeszły one drogę od typowych drużyn sportowych do biznesowo zorientowanych przedsiębiorstw. Największe, takie jak FC Barcelona czy Juventus Turyn, zatrudniają kilkuset pracowników poza pionem sportowym; zajmujących się marketingiem i strategią rozwoju organizacji. Leszek Bohdanowicz, profesor Uniwersytetu Łódzkiego, był w przeszłości Przewodniczącym Rady Nadzorczej legendarnego polskiego klubu Widzew Łódź. Bazując na tym doświadczeniu, Autor przekazał praktyczne porady dla osób prowadzących lub chcących rozpocząć budowanie własnego klubu piłkarskiego. Przystępny i ciekawie napisana książka jest skierowana do studentów kierunków i specjalności zarządzania w sporcie, a także do kibiców, zarówno lokalnych, jak i globalnych marek. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|