|
![]() Program lojalnościowyNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788365648853
EAN:
9788365648853
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Od zbierania punktów do grywalizacji
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
120
rok wydania:
2021
wysyłka:
48h
20,80
zł
Cena detaliczna:
40,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|