|
Program lojalnościowyNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788365648853
EAN:
9788365648853
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Od zbierania punktów do grywalizacji
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
120
rok wydania:
2021
wysyłka:
48h
22,00
zł
Cena detaliczna:
40,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,00 zł
OpisRecenzje
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|