Okładka książki Program szkolenia z zakresu obsługi klienta + CD

Program szkolenia z zakresu obsługi klienta + CD

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788326414671
EAN:
9788326414671
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Ćwiczenia, formularze, wskazówki dla prowadzącego
Wydawca:
format:
24.0x31.0cm
język:
polski
liczba stron:
492
rok wydania:
2011
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
225,96
 zł
Cena detaliczna:  
279,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 279,00
Zestaw 60 sesji szkoleniowych wraz z materiałami na CD stanowi kompletny program rozwoju umiejętności niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta. Zestaw zawiera interaktywne ćwiczenia uszeregowane według celów szkoleniowych, które pomagają kształtować umiejętności interpersonalne konieczne do skutecznego komunikowania się oraz rozwijają kompetencje zawodowe i zdolności rozwiązywania konkretnych problemów. Mają też na celu utrwalanie pozytywnego nastawienia do klientów i wzmacnianie motywacji do pracy. Każda z sesji zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzenia zajęć: opis celów szkoleniowych oraz przykładowych korzyści informacje na temat czasu szkolenia i potrzebnych materiałów tematy do dyskusji arkusze dla uczestników scenariusze do ćwiczeń polegających na odgrywaniu ról plansze do wyświetlania Na CD znajdują się wersje elektroniczne wszystkich materiałów przeznaczonych do wydruku i rozdania uczestnikom szkoleń oraz slajdy prezentacji PowerPoint do wykorzystania podczas szkolenia.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj