|
Przekaz medialny w modyfikowaniu postaw...Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788377846384
EAN:
9788377846384
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
24.0x16.7
język:
polski
liczba stron:
282
rok wydania:
2015
wysyłka:
niedostępny
27,21
zł
Cena detaliczna:
35,70 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,21 zł
OpisRecenzje
Celem niniejszej publikacji uczyniono próbę oceny efektywności oddziaływania przekazu medialnego w modyfikowaniu postaw społecznych studentów pedagogiki wobec osób niepełnosprawnych. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano pojęcie niepełnosprawność, uwzględniając różnorodność w zakresie jego definiowania. W drugim omówiono szczegółowo termin postawa' oraz uwarunkowania i mechanizmy modyfikowania postaw wobec osób z niepełnosprawnością. Rozdział trzeci poświęcono charakterystyce środków masowego przekazu; teorii wyjaśniających ich oddziaływanie na odbiorcę. Rozdział czwarty zawiera metodologiczne podstawy badań własnych, których wyniki przedstawiono w rozdziale piątym. Dokonano w nim wieloaspektowej analizy i interpretacji zmian, które nastąpiły w postawach studentów wobec osób z niepełnosprawnością wskutek podjętych działań eksperymentalnych. W końcowej części sformułowano wnioski o charakterze teoretycznym oraz praktycznym, będące wynikiem weryfikacji założonych hipotez. W niniejszej publikacji nie uwzględniono zagadnienia wizerunku osób z niepełnosprawnością w środkach masowego przekazu. Stanowi ono przedmiot oddzielnego opracowania.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|