Okładka książki Przywództwo w organizacji

Przywództwo w organizacji

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-208-1779-9
EAN:
9788320817799
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Pradygmaty i studia przypadków
Wydawca:
PWE
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
328
rok wydania:
2008
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
38,23
 zł
Cena detaliczna:  
56,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,95
To, czy przedsiębiorstwo odnosi sukcesy, zależy od wielu czynników. Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje przywództwa, a także udziela odpowiedzi na kluczowe pytania, między innymi: Co to jest przywództwo? Czy istnieje optymalny model przywództwa? Jaki jest związek między przywództwem a otoczeniem organizacji? Czy przywódcą trzeba się urodzić, czy też przywództwa można się nauczyć? Czy współczesne koncepcje przywództwa odpowiadają potrzebom organizacji? W jaki sposób przywództwo zmieni się w przyszłości? Walorem książki są rozbudowane studia przypadków znanych światowych firm, takich jak BMW, Novartis, Bonduelle i Swatch. Pozwalają one lepiej przyswoić wiedzę i ocenić, jak różne formy przywództwa funkcjonują w praktyce.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj