|
Przywództwo w organizacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788320817799
EAN:
9788320817799
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Pradygmaty i studia przypadków
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
328
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
39,85
zł
Cena detaliczna:
56,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,85 zł
OpisRecenzje
To, czy przedsiębiorstwo odnosi sukcesy, zależy od wielu czynników. Niezwykle istotną rolę w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej na rynku odgrywa przede wszystkim efektywne przywództwo. W książce autorka omawia kompleksowo teorie i koncepcje przywództwa, a także udziela odpowiedzi na kluczowe pytania, między innymi:
Co to jest przywództwo?
Czy istnieje optymalny model przywództwa?
Jaki jest związek między przywództwem a otoczeniem organizacji?
Czy przywódcą trzeba się urodzić, czy też przywództwa można się nauczyć?
Czy współczesne koncepcje przywództwa odpowiadają potrzebom organizacji?
W jaki sposób przywództwo zmieni się w przyszłości?
Walorem książki są rozbudowane studia przypadków znanych światowych firm, takich jak BMW, Novartis, Bonduelle i Swatch. Pozwalają one lepiej przyswoić wiedzę i ocenić, jak różne formy przywództwa funkcjonują w praktyce.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|