|
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych w.3Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-832-2262-2
EAN:
9788383222622
oprawa:
miękka
podtytuł:
Rzecz dla wściekniętych.
Wydawca:
format:
225x165x12mm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2023
wysyłka:
48h
28,62
zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,62 zł
OpisRecenzje
Czy my właściwie chcemy się zmieniać? Chcemy! Przynajmniej tak deklarujemy ;-). Najczęściej w Nowy Rok. Inne magiczne daty startu do zmiany to początek wiosny, wakacji lub urlopu albo urodziny. Zazwyczaj z podobnym skutkiem. Wniosek jest prosty — chcemy się zmieniać, ale słabo potrafimy.
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYMI STARTERAMI. Taka właśnie EMOCJA — związana z tym, że czegoś nie potrafisz, z czymś nie dajesz sobie rady, że inni potrafią, a Ty nie — to świetny początek. Doskonałe paliwo, by ruszyć z miejsca. Praktycznie rzecz ujmując: JEŚLI SIĘ NIE WŚCIEKNIESZ, TO SIĘ NIE ZMIENISZ.
W kolejnym kroku wybierz jedną z wielu zaprezentowanych w książce technik, schematów, struktur. Z pomocą przyjdą Ci Robert Cialdini, Kevin Hogan, Brian Tracy, William L. Ury, Philip Kotler, skorzystasz nawet z wybranych metod kontrowersyjnego NLP. Każda z ponad 150 technik coś daje, ułatwia zmiany, zwiększa SZANSĘ NA SUKCES. Dokładnie tak — szansę, bo gwarancji nie ma. Tę zwiększyć możemy tylko my SAMI.
I ostatni z aspektów psychologicznych zmiany. Zmiana wymaga CZASU. Na szkoleniach autor nazywa to techniką TTT — To Trochę Trwa (lub Things Take Time ;-).
Zatem do dzieła: wściekaj się, korzystaj, zmieniaj! Siebie! A potem swój własny świat!
Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz w niej zamieścić. Powodzenia w pisaniu.
Bob Cialdini
Marek — TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie.
Kevin Hogan
W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie — do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea — techniki z najwyższej półki podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu — Cialdiniego, Hogana, Ury’ego — obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać.
Katarzyna Niezgoda
Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.
Igor Chalupec
Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem — ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee.
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|