|
![]() Psychologiczne aspekty nadwagi i otyłościNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788380850118
EAN:
9788380850118
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Teoria i praktyka
Wydawca:
format:
17.6x25.0cm
język:
polski
liczba stron:
210
rok wydania:
2020
wysyłka:
24h
37,75
zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,75 zł
Książka zawiera wybrane modele kliniczne oraz teorie psychologiczne dotyczące powstawania, utrzymywania i leczenia nadmiernej masy ciała. Prezentuje najnowsze wyniki badań uwzględniające aspekt emocjonalny, behawioralny i percepcyjny otyłości. Pozwala lepiej zrozumieć relacje zachodzące między doświadczaniem emocji, ich regulacją a zachowaniami żywieniowymi i obrazem ciała. Obejmuje wyniki badań własnych w zakresie ewaluacji autorskiej interwencji psychologicznej bazującej na teorii związanej z terapią ukierunkowaną na schematy emocjonalne versus opartej na zbiorze technik powiązanych z regulacją emocji i stresu. Opisuje wybrane modele pracy z pacjentami z nadmierną masą ciała.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|