Okładka książki Realizacja usług w recepcji. Część 1. Kwalifikacja HGT.06

Realizacja usług w recepcji. Część 1. Kwalifikacja HGT.06

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788302190612
EAN:
9788302190612
oprawa:
miękka
Wydawca:
format:
210x165mm
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2022
wysyłka:
48h
72,30
 zł
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji. Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre’u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu. Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in.. O sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich. Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj