|
|
Realizacja usług w recepcji.Kwal.HGT.06./2Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788302190629
EAN:
9788302190629
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
242x170x12mm
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2022
wysyłka:
48h
65,09
zł
Cena detaliczna:
74,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,09 zł
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące procedury przyjęcia i wykwaterowania gości, w tym zasady rejestracji gości, przydziałów pokoi, prowadzenia dokumentacji hotelowej. Ułatwia zrozumienie kwestii związanych ze świadczeniem gościom usług przez pracowników recepcji, m.in.: pomoc w przenoszeniu bagażu, budzenie, przekazywanie wiadomości i korespondencji, udzielanie informacji, obsługa gości specjalnych. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna rodzaje cen usług hotelarskich i stosowane rabaty, formy płatności w sprzedaży usług hotelarskich i zasady prowadzenia rachunku hotelowego gości. Wzbogacenie podręcznika w liczne fotografie, ilustracje i tabele pomaga uczniowi zrozumieć przedstawioną teorię. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|