Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...

Recepcja mediów T.5 Recepcja mediów przez...

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788322791622
EAN:
9788322791622
oprawa:
oprawa: broszurowa
rok wydania:
2019
Wydawca:
format:
17x24 cm
liczba stron:
243
wysyłka:
72h
26,37
 zł
33,60 zł
Piąty tom z serii „Recepcja mediów” jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji „Nowoczesna Polska” w celu popularyzacji edukacji medialnej. Chodzi przede wszystkim o to, aby ułatwić Czytelnikom korzystanie z Katalogu kompetencji medialnych i informacyjnych oraz ze scenariuszy lekcji w każdym miejscu, w którym nie mają dostępu do Internetu. […] Tom piąty „Recepcji mediów” jest ostatnią z serii monografią wieloautorską dotyczącą zagadnienia badań audytoryjnych, ujmującą aspekt odbioru w odniesieniu do kolejnych grup wiekowych, dlatego został przeznaczony nie tylko dla badaczy recepcji treści ze środków masowego przekazu, ale także dla odpowiedniego pod tym względem środowiska uczniowskiego, studenckiego i nauczycielskiego. Ze Wstępu Barbara Boniecka i Anna Granat

Dodaj własną recenzję

wyłącznie do wiadomości księgarni - nie będzie widoczny przy recenzji
ocena*:
* - pola wymagane

Brak recenzji

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka