Recepcja mediów T.6 Badania nad odbiorem...

Recepcja mediów T.6 Badania nad odbiorem...

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788322791929
EAN:
9788322791929
oprawa:
oprawa: broszurowa
rok wydania:
2019
Wydawca:
format:
17,8x25 cm
liczba stron:
336
wysyłka:
48h
29,86
 zł
37,80 zł
Przedstawiona do recenzji wydawniczej monografia […] zatytułowana Badania nad odbiorem przekazów masowych w praktyce edukacji medialnej, wchodzi w skład serii Recepcja mediów. Jest to już 6. publikacja w cyklu dotyczącym badań nad odbiorem przekazów medialnych. Stanowi więc kontynuację badań, których wyniki zostały zaprezentowane w tomach poprzednich, i tak należy ją postrzegać – nie jako automatyczne dzieło naukowe, ale jako dopełnienie poprzednich tomów, wydanych w latach 2015-2018 w Wydawnictwie Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Tom 6. Stanowi więc konsekwentnie kontynuację badań i podobnie jak w przypadku badań nad odbiorem mediów przez dzieci, poszerza perspektywę badawczą o kontekst edukacji medialnej oraz świadomości odbiorczej respondentów.

Dodaj własną recenzję

wyłącznie do wiadomości księgarni - nie będzie widoczny przy recenzji
ocena*:
* - pola wymagane

Brak recenzji

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka