|
![]() Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a mediaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788365741660
EAN:
9788365741660
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Winiarstwo a media
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
236
rok wydania:
2021
wysyłka:
niedostępny
23,49
zł
Cena detaliczna:
29,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,49 zł
Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego.
Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny - żyje w mediach.
Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów - od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet.
Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|