|
Regionalizm i tożsamość kulturowa. Winiarstwo a mediaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788365741660
EAN:
9788365741660
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Winiarstwo a media
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
236
rok wydania:
2021
wysyłka:
niedostępny
23,62
zł
Cena detaliczna:
29,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,62 zł
OpisRecenzje
Odrodzenie lubuskiego winiarstwa jest faktem, który dociera nie tylko do świadomości mieszkańców całej Polski, ale także poza jej granice. Wina z licznych i coraz lepiej prosperujących lubuskich winnic mają już swoich fanów i koneserów. Mamy już polskie wino, które zachwyca gości i mieszkańców, budując markę województwa lubuskiego.Każda instytucja, zjawisko, wydarzenie ma swój wymiar medialny ? żyje w mediach. Celem publikacji jest próba spojrzenia na tradycję i współczesność lubuskiego winiarstwa pod kątem szeroko pojmowanych mediów ? od książki i prasy, poprzez radio, telewizję i wreszcie internet. Pragniemy podsumować minione trzydziestolecie, które było przełomowe także dla samych mediów, i spróbować nakreślić medialny obraz lubuskiego winiarstwa, jego główne wątki i przemiany.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|