| 
                         | 
                
                     
        Reklama farmaceutyczna i pokrewnaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                autor: 
                        
                
                            ISBN:
                         
                        
9788325511159                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788325511159                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
Twarda                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
14.0x22.5cm                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
596                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2009                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    niedostępny
                 
                    126,48 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        139,00 zł 
                    Produkt niedostępny 
                
            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 126,48 zł 
        
            Ostatnie 15-lecie to okres intensywnego rozwoju rynku reklamowego w Polsce. Dziś po reklamę publiczną sięgają już nie tylko przedsiębiorcy dysponujący wysokim kapitałem. Rozwój technologii pozwala na dotarcie z reklamą niewymagającą wysokich nakładów finansowych do niemal każdego miejsca na ziemi. Niestety, reklama jako przejaw swobody wykonywania działalności gospodarczej często jest nadużywana.
Oddajemy w Państwa ręce opracowanie dotyczące reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, czyli reklamy medycznej oraz reklamy quasi-leków (produktów prezentowanych w sposób wywołujący u odbiorcy wrażenie, że ma do czynienia z lekami lub produktami, które są do nich bardzo podobne, gdyż mają wspólne cechy).
Publikacja prezentuje rozwiązania prawne w zakresie reklamy stworzone przez ustawodawcę polskiego i unijnego, jakie obowiązują producentów leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i wybranej żywności. Głównym celem opracowania jest przedstawienie podstawowego założenia reklamy farmaceutycznej i pokrewnej, zgodnie z którym reklama ta powinna czynić zadość zasadzie ochrony zdrowia publicznego oraz konstytucyjnej zasadzie prawa każdego człowieka do ochrony zdrowia. W opracowaniu został również poddany analizie problem nadzoru nad reklamami: farmaceutyczną, medyczną i quasi-leków oraz zarys rozwiązań prawnych obowiązujących w wybranych krajach UE.
         
    Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |