|
Republika SamsungaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-8210-159-1
EAN:
9788382101591
oprawa:
twarda
Wydawca:
format:
215x150mm
język:
polski, angielski
liczba stron:
416
rok wydania:
2021
wysyłka:
48h
49,99
zł
OpisRecenzje
Książka o blaskach, ale i cieniach firmy Samsung. O tym, jak stara(ła) się wyprzedzić
Apple w roli lidera rynku, ale też o przekrętach i wykorzystywaniu pracowników. Wg The Wall Street Journal czyta się jak dobry thriller, przemierzając trzy pokolenia rodzinnych intryg, defraudacji, łapówek, korupcji, prostytucji i innych złych zachowań. Nominowana do ""Biznesowej książki roku"" przez The Financial Times. To też książka nie tylko o samej firmie Samsung, ale o Korei, branży technologicznej i znaczeniu technologii dla współczesnego świata, a także budowaniu wizerunku i komunikacji. Poznajmy różne kultury biznesu i różnorodne podejścia do relacji z firmą, ale też proces tworzenia się globalnej korporacji, która ma realny wpływ na świat i na relacje gospodarcze. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|