Okładka książki Rola akredytacji w zarządzaniu szpitalem

Rola akredytacji w zarządzaniu szpitalem

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788375566901
EAN:
9788375566901
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
112
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20,27
 zł
Cena detaliczna:  
28,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,27
Pojęcie jakości jest nieodzownym elementem działalności leczniczej, a istotą obu kategorii jest pacjent (klient). Ponadto rynek usług medycznych funkcjonuje w warunkach dużej niepewności, co sprawia, że zarządzanie podmiotem leczniczym wymaga interdyscyplinarnej wiedzy i wszechstronnych umiejętności, a podnoszenie jakości świadczonych usług może wydawać się niemożliwe. Czym jest akredytacja? Czy uznana na świecie standaryzacja procedur medycznych (Accreditation) stanowi zagrożenie dla jednostki leczniczej, czy raczej umożliwia zwiększenie efektywności podmiotu? Praca szeroko obejmuje kategorie akredytacji, ale przede wszystkim wskazuje nowe perspektywy zarządzania szpitalem. W publikacji omówiono zarządzanie jakością, scharakteryzowano rynek usług medycznych, a także przyjęto autorskie ujęcie uwarunkowań wdrożenia orientacji projakościowej. Kompleksowo zaprezentowano Program Akredytacji Szpitali, zakres standardów akredytacyjnych oraz szanse i zagrożenia wynikające z wdrożenia standardów wymaganych przez Centrum Monitorowania Jakości. O interdyscyplinarnym charakterze monografii świadczy ujęcie zarządzania ryzykiem, zarządzania przez prawo czy zarządzania ubezpieczeniami w podmiocie leczniczym. Warta uwagi jest analiza aspektów prawnych działalności leczniczej, w tym błędu medycznego, odpowiedzialności cywilnej, odpowiedzialności karnej i praw pacjenta. Atutem publikacji są przeprowadzone badania empiryczne pośród dyrektorów szpitali. Menedżerowie określili oczekiwania i efekty wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością w zarządzanej jednostce. Podjęte badania pozwoliły autorowi na przedstawienie faktycznej roli jakości w zarządzaniu szpitalem. Książka adresowana jest do słuchaczy studiów magisterskich i podyplomowych z zarządzania, prawa, medycyny i ekonomii, jak też pracowników podmiotów leczniczych, w tym kadry zarządzającej. ,,Praca (...) nosi znamiona nowatorskiej. Na podkreślenie zasługuje fakt, że autor pomimo młodego wieku wykazał się dużą znajomością poruszanej problematyki (...)"". dr hab. Paweł Dobski, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj