|
Rozwój osobisty kluczem do sukcesuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788362752454
EAN:
9788362752454
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
13.0x20.0cm
język:
polski
liczba stron:
124
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
17,30
zł
Cena detaliczna:
24,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,30 zł
OpisRecenzje
Pozytywne myślenie (fragment)
... we właściwym znaczeniu musi być przede wszystkim realne i wypływać z własnych przekonań. Bez oszustw, bez iluzji, bez upiększeń. Jeśli czegoś w sobie nie akceptujesz to nie powtarzaj 'Akceptuję siebie takim, jakim jestem', bo stwarzasz tylko dysonans i jeszcze bardziej się oddalasz. W tym miejscu powiedz sobie ...
Moralność (fragment)
Osobista moralność człowieka określana jest przez jego sumienie, na które jednak nie mamy bezpośredniego wpływu decyzyjnego. Nie możemy za pomocą decyzji zmienić sumienia, gdyż potrzebne są ku temu okoliczności o innym charakterze. Skoro nie mogę zmienić swojego sumienia, a ono właśnie określa moralność, to jaki mam na nią wpływ? Bo chyba nie jestem moralnie ubezwłasnowolniony. Czy moralność jest dana czy zadana? Inaczej to ujmując, czy mam ją tylko odkrywać, taką jaka już jest, czy też formować w oczekiwany twór?
Karykatura szkoły (fragment)
W swojej śmiałości i pewności siebie (na pewno nie naiwności) posunę się znacznie dalej. Zwracam się z apelem do władz odpowiedzialnych za edukację, by umożliwiły mi konfrontację z dydaktykami odpowiedzialnymi za konstrukcję programów nauczania i podręczników. Rzucam rękawicę i oczekuję, że ktoś ja podniesie. Gwarantuję, na bazie bogatych doświadczeń, że efektywność zapamiętywania i przyswajania wiedzy w perspektywie długoterminowej wzrasta jednostkowo o kilkadziesiąt procent, niemal bez względu na startowy poziom ucznia z danego przedmiotu szkolnego.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|