|  |   Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii EuropejskiejNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                            ISBN:
                         
9788320817485                         
                            EAN:
                         
9788320817485                         
                            oprawa:
                         
Kartonowa Foliowana                         
                            Wydawca:
                         
                            format:
                         
16.1x23.5cm                         
                            język:
                         
polski                         
                            liczba stron:
                         
184                         
                            rok wydania:
                         
2007                         
                    wysyłka:
                 
                    niedostępny
                 36,37zł Cena detaliczna:   49,00 zł Produkt niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,37 zł 
            Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie. 
Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia oraz perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.
         Brak recenzjix 
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE     
            Wybierz wariant produktu
         | |