Opakowanie Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788320817485
EAN:
9788320817485
oprawa:
Kartonowa Foliowana
Wydawca:
PWE
format:
16.1x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2007
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
36,60
 zł
Cena detaliczna:  
49,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,60
Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie. Książka jest poświęcona analizie porównawczej rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej z uwzględnieniem wskazanych zagadnień i tendencji rozwojowych oraz czynników sprawczych (społecznych, ekonomicznych, demograficznych i technologicznych) zachodzących przeobrażeń. Ma więc charakter analizy kompleksowej i interdyscyplinarnej, obrazującej realia oraz perspektywy rozwoju rynków młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj