Okładka książki Seeing Others

Seeing Others

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9780241454633
EAN:
9780241454633
oprawa:
Twarda z obwolutą
Wydawca:
format:
16.0x24.0cm
język:
angielski
liczba stron:
262
rok wydania:
2023
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
105,88
 zł
Cena detaliczna:  
130,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 105,24
How do we measure our self-worth? For many of us, it signifies accomplishment, self-reliance, and wealth. Decades of neoliberalism have driven our definition of success. Yet, as we have amassed more achievements, we have been overwhelmed and overworked in a world of growing inequality. Should we start judging others, and ourselves, differently? In this capstone work, acclaimed sociologist Mich?le Lamont argues that it is time to move our focus from having to being. We will only heal ourselves by the power of recognition: by rendering others visible and valued. By drawing on nearly forty years of research and interviews, as well as new interviews with Gen Z, change agents, and cultural icons who intentionally practice and promote recognition, she shows how new narratives are essential to shifting our metrics of success to focus on respect and dignity. Seeing Others fills a gaping hole left by recent economic and psychological thinking, with its focus on nudging, grit, and constant striving, offering a powerful, sociological alternative. This book is a clarion call: it strikes at the heart of our struggles and illuminates an inclusive path forward.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj