|
![]() Strategia 2 w 1Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-63773-28-1
EAN:
9788363773281
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
13,5x21,5
liczba stron:
124
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
20,28
zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,28 zł
Strategia to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić strategię sposobem na biznes."" - Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku ""Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach... - Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod ""Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym."" - Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A. ,,Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller."" - Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika
Brak recenzjix
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|