|
Sukces życiowy w społeczeństwie konsumpcyjnymNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788366491113
EAN:
9788366491113
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
250x176 mm
język:
polski
liczba stron:
308
rok wydania:
2021
wysyłka:
niedostępny
49,69
zł
Cena detaliczna:
65,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,69 zł
OpisRecenzje
Jedną z charakterystycznych cech współcześnie rozumianego sukcesu jest jego interdyscyplinarny charakter. Oznacza to, że w zależności od osoby, której sukces dotyczy, może on być interpretowany bardzo subiektywnie i wielowymiarowo. Znajdujące się w niniejszej monografii wieloautorskiej teksty posiadają charakter zarówno teoretyczny, jak również empiryczny. Dodatkowo, zostały one napisane przez autorów, którzy funkcjonują w różnych obszarach przestrzeni edukacyjnej, tj.: edukacja wczesnoszkolna, edukacja w szkole podstawowej i średniej, edukacja zawodowa, szkolnictwo wyższe, pedagogika społeczna, pedagogika inkluzyjna, pedeutologia, praca socjalna czy pedagogika resocjalizacyjna. Takie ujęcie problematyki sukcesu i sukcesu życiowego sprawia, że ten zróżnicowany, interdyscyplinarny charakter publikacji może być atutem w kreowaniu powszechnej, interesującej i przynoszącej konstruktywne efekty ogólnospołecznej dyskusji dotyczącej zagadnień szeroko rozumianego sukcesu życiowego.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|