|
Survival czyli jak zachować maniery w epoce fejsbuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788377053881
EAN:
9788377053881
oprawa:
oprawa: twarda
podtytuł:
Czyli jak zachować maniery w epoce fejsbuka
Wydawca:
format:
15,5x20 cm
język:
polski
liczba stron:
368
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
44,90
zł
Produkt niedostępny
OpisRecenzje
Przetrwać w dobie fejsbuka i nie oszaleć! A co jeśli... ...nie chcesz słuchać pytań o to, kiedy wreszcie porzucisz stan panieński, bo latka lecą? ...zamierzasz spędzić święta z dala od pełnej dobrych intencji rodziny, ale nie wiesz, jak im to powiedzieć? ...zechcesz opuścić przyjęcie po angielsku, ale towarzystwo skutecznie to utrudnia? ...potrzebujesz swoich pieniędzy, ale kolega dłużnik już drugi rok obiecuje, że jutro nastąpi ,,ten"" dzień? ...chcesz ,,upłynnić"" nietrafiony prezent? ...masz ambitny plan na wakacje, a znajomi znienacka podrzucą ci kota? Monika Piątkowska i Leszek Talko uważają, że współczesny savoir-vivre ma więcej wspólnego ze sztuką survivalu niż z tradycyjnie pojmowaną kindersztubą. Słowo ,,etykieta"" pochodzi od etykietek, niewielkich karteczek rozdawanych na dworze francuskim, a później Katarzyny Wielkiej. Nie miały one wiele wspólnego z wielkim światem. Przypominały arystokratom o panujących zasadach: nie można spić się do nieprzytomności już na początku uczty - należy poczekać do końca, nie wolno bić żony w towarzystwie... Dziś etykieta to znowu bardziej umiejętność poruszania się w życiu, poradzenia sobie z zawistnym szefem, pasażerem w samolocie, który wbija kolana w nasze oparcie, sąsiadem, który kłuje w oczy zamożnością. Autorzy z dużą dawką wiedzy i humoru, nierzadko kontestując dawne poradniki, dziś już niestety bezużyteczne, pokazują, jak funkcjonować w szalonym świecie, który zaskakuje nas na każdym kroku.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|