|
Systemy zarządzania jakością w podmiotach leczniczychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788380927681
EAN:
9788380927681
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
17x24 cm
język:
polski
liczba stron:
284
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
72,72
zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,72 zł
OpisRecenzje
W książce przedstawiono zagadnienia związane z wdrażaniem systemu zarządzania jakością oraz możliwością jego integracji z innymi systemami zarządzania, z uwzględnieniem najnowszych zmian w prawie dotyczących nowelizacji systemów zarządzania jakością zgodnych z normą ISO 9001:2015.
W opracowaniu omówiono m.in.: charakterystykę koncepcji total quality management (TQM), percepcję jakości usług medycznych, znaczenie relacji profesjonalistapacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, istotę systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008, proces wdrażania systemu i korzyści wynikające z certyfikacji. Adresaci: Publikacja przeznaczona jest dla pracowników podmiotów leczniczych - przede wszystkim kadry zarządzającej i personelu medycznego. ""Książka traktująca o problemach zarządzania w szczególnym obszarze, jakim jest działalność lecznicza, jest z pewnością atrakcyjna i ważna zarówno dla kadr zarządzających podmiotami w ochronie zdrowia, jak i dla studentów, doktorantów oraz naukowców, którzy badają ten obszar wiedzy. Problematyka zarządzania jest stale aktualna, gdyż rozwija się wraz ze zmianami społeczno-gospodarczymi oraz technologicznymi i ma wymiar globalny. To uzasadnia potrzebę aktualizacji wiedzy na temat zarządzania i jej propagowanie w nowych publikacjach"". Prof. zw. dr hab. Barbara Iwankiewicz-Rak Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|