|
Sytuacja społeczna młodzieży szkolnej z parcjalnymi zaburzeniami rozwojuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788373088702
EAN:
9788373088702
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
16x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
328
rok wydania:
2007
wysyłka:
niedostępny
26,59
zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,59 zł
OpisRecenzje
Prezentowana publikacja jest monografią socjopedagogiczną, w której, opierając się na badaniach wybranej populacji młodzieży, starano się wyjawić socjologiczny i pedagogiczny (pomijając psychologiczny) aspekt złożonej sytuacji społecznej uczniów doświadczających zaburzeń rozwojowych.
Punktem wyjścia do poszukiwań badawczych były pytania: w jaki sposób radzą sobie uczniowie z takimi zaburzeniami w społeczności szkolnej, czy są z tego powodu „naznaczani” przez społeczność szkolną oraz jakie warunki są dla nich sprzyjające, a jakie hamują rozwój ich osobowości?
W badaniach wzięto pod uwagę zaburzenia parcjalne, które utrudniają dziecku edukację już w pierwszym roku nauki, bowiem obejmują procesy pełniące podstawową rolę w opanowywaniu umiejętności czytania i pisania: zaburzenia percepcji wzrokowej, zaburzenia percepcji słuchowej, zaburzenia koordynacji wzrokowo-ruchowej, lateralizacji oraz zdolności stosowania zasad poprawnej ortografii.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|