|
Sześć poziomów wpływu społecznego. Nauka, praktykaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-246-6816-8
EAN:
9788324668168
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego
Wydawca:
format:
14x20,8 cm
język:
polski
liczba stron:
240
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
26,31
zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,31 zł
OpisRecenzje
Wywieranie wpływu na innych? Możesz się tego nauczyć!Perswazja to wyjątkowo cenna umiejętność,, choć jeszcze kilkadziesiąt lat temu postrzegano ją w kategoriach sztuki. A skoro tak, uważano, że zwykłemu śmiertelnikowi trudno jest ją opanować. Na szczęście tematem zainteresowali się naukowcy i okazało się, że perswazja jest nie tylko sztuką, ale i nauką! Rządzą nią naturalne prawa i ściśle określone reguły. Zatem nie tylko można się jej nauczyć, ale także zacząć jej nauczać. Dlatego firmy i organizacje coraz częściej decydują się szkolić w tej dziedzinie pracowników odpowiedzialnych za komunikację, aby potrafili egzekwować niezbędne zobowiązania i ustępstwa oraz dochodzili do porozumienia z partnerami.Wybitni autorzy tej książki przedstawiają szereg lekcji perswazji, które z pewnością warto przestudiować, przyswoić i zastosować.Poszczególne rozdziały (eseje) tej książki łączy jedna osoba - Robert Cialdini. Przedstawiono tu zarówno klasyczne, jak i nowatorskie przykłady badań opartych na jego pracach. Dotyczą one zasad psychologii społecznej, aktywowania norm społecznych, zachowań prospołecznych i nowych możliwości, jakie zrozumienie narzędzi wpływu otwiera przed wszystkimi. Książka ta stanowi doskonałe wprowadzenie dla tych czytelników, którzy nie znają jeszcze prac Cialdiniego. Natomiast ci, którzy już je znają, znajdą w niej interesujące, wartościowe analizy jego najważniejszych dokonań.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|