|
Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788365648938
EAN:
9788365648938
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
246
rok wydania:
2018
wysyłka:
niedostępny
50,65
zł
Cena detaliczna:
69,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,44 zł
OpisRecenzje
Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|