|
![]() Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788365648938
EAN:
9788365648938
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
246
rok wydania:
2018
wysyłka:
48h
50,44
zł
Cena detaliczna:
69,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,35 zł
Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|