|
Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji.Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-63773-68-7
EAN:
9788363773687
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
21,5x13,5 cm
liczba stron:
244
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
27,25
zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,25 zł
OpisRecenzje
Czasami świetny pomysł sprzedaje się sam. W pozostałych 99% przypadków trzeba znaleźć sposób przekonania innych, że pomysł rzeczywiście jest świetny. Większość menadżerów spędza dni i noce, pracując nad swoimi dziełami, a żal im kilku godzin na przygotowanie się do ich prezentacji. Peter Coughter, weteran przetargów reklamowych, przez ponad 15 lat szkolił pracowników BBDO, Crispin Porter + Bogusky, DDB, Y&R i wielu innych firm, pomagając copywriterom, projektantom i opiekunom klienta zrozumieć, jak się w tym biznesie wygrywa. Książkę urozmaicają opowieści znanych przedstawicieli branży reklamowej, w których omawiają swoje najlepsze (i najgorsze) prezentacje - są wśród nich Bill Westbrook, Jeff Goodby, Mike Hughes, Lance Jansen, Anne Bogna i wielu innych. Coughter ujmująco i humorystycznie prezentuje techniki, które wypracowywał przez lata, by dziś pomagać pracownikom reklamy i marketingu w tworzeniu skutecznych i przekonujących prezentacji. Czytelnik nauczy się, jak stworzyć swój naturalny, indywidualny styl, jak organizować przekonujące prezentacje, jak wykorzystywać elegancką siłę prostoty, jak nawiązywać szczególną więź z publicznością i przede wszystkim - jak wygrywać i odnosić sukcesy.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|