|
Techniki wpływu społecznegoNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788373833043
EAN:
9788373833043
oprawa:
Miękka
podtytuł:
wykłady z psychologii 12
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
336
rok wydania:
2019
wysyłka:
niedostępny
30,75
zł
Cena detaliczna:
43,05 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,75 zł
OpisRecenzje
Ksiażka zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb.
Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach, hipermarketach, restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce – przez samego Autora i liczne grono jego współpracowników.
Książka adresowana jest głównie do psychologów, socjologów i specjalistów z zakresu innych nauk społecznych, a także do osób zajmujących się zawodowo marketingiem i reklamą.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|