Opakowanie Testy w biznesie Standardy i praktyka

Testy w biznesie Standardy i praktyka

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788360733837
EAN:
9788360733837
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
156
rok wydania:
2011
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
43,68
 zł
Cena detaliczna:  
62,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,68
Zbiór tekstów, który oddajemy do rąk czytelnika, jest owocem spotkania osób, które z racji wykonywanego zawodu są zainteresowane stosowaniem testów w organizacjach: twórców, producentów i wydawców testów z jednej strony, a użytkowników testów - z drugiej. Impulsem do podjęcia inicjatywy spotkania było niewątpliwie uświadomienie sobie, przez wszystkie strony, że rośnie zapotrzebowanie na testy w obszarze biznesu i że powstaje coraz więcej wiążących się z tym problemów, z którymi nie sposób się uporać bez współpracy zainteresowanych środowisk. Fragment Wstępu

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj