Okładka książki The Public Relations Strategic Toolkit

The Public Relations Strategic Toolkit

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9781138678675
EAN:
9781138678675
oprawa:
Miękka
podtytuł:
An Essential Guide to Successful Public Relations Practice
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
angielski
liczba stron:
418
rok wydania:
2018
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
107,69
 zł
Cena detaliczna:  
164,54 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,69
The Public Relations Strategic Toolkit presents guidance to instruct and educate students and professionals of public relations and corporate communications. Alison Theaker and Heather Yaxley cover every aspect of critical practice, including definitions of public relations, key theoretical concepts and both original and established methodological approaches. Case studies and interviews are featured to provide real-world context and advice for professional development. The new edition is fully revised with brand new case studies and updated content which reflect significant developments in theory and contemporary practice. It puts particular emphasis on the use of technology (including automation) and social media in current public relations planning, corporate communications and stakeholder engagement.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj