Okładka książki Transdiagnostyczna terapia zaburzeń emocjonalnych dzieci i młodzieży. Podręcznik Terapeuty

Transdiagnostyczna terapia zaburzeń emocjonalnych dzieci i młodzieży. Podręcznik Terapeuty

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-7489-933-8
EAN:
9788374899338
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
457
rok wydania:
2021
wysyłka:
48h
93,33
 zł
Cena detaliczna:  
119,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,33
Jill Ehrenreich-May, Sarah M. Kennedy, Jamie A. Sherman, Emily L. Bilek, Brian A. Buzzella, Shannon M. Bennett, David H. Barlow Podręcznik jest poświęcony podejściu transdiagnostycznemu w terapii zaburzeń emocjonalnych lękowych i nastroju (depresyjnych) dzieci i młodzieży. Opisany w nim program terapeutyczny powstał z myślą o efektywnej pracy z młodymi osobami, które wykazują objawy kilku zaburzeń, objawy podprogowe lub mieszane. Modułowa struktura programu umożliwia terapeucie realizację całego cyklu terapeutycznego bądź zmodyfikowanie go w taki sposób, by jak najlepiej dostosować interwencję do odbiorcy. Poszczególne techniki są nakierowane na podstawowe problemy leżące u podstaw zaburzeń emocjonalnych. Podręcznik terapeuty uzupełniają poradniki, które zawierają przegląd umiejętności, jakich nabywa się w trakcie terapii, niezbędne formularze, ćwiczenia i zadania do pracy własnej. Prezentowany program terapeutyczny ma charakter ujednolicony, ponieważ obejmuje zintegrowany zestaw procedur terapeutycznych skutecznych w przypadku całej grupy zaburzeń. Jest to także program transdiagnostyczny, ponieważ stworzono go z myślą o efektywnej pracy nad wszystkimi zaburzeniami emocjonalnymi, jakie mogą współwystępować u jednej osoby. Podręcznik terapeuty zawiera między innymi: omówienie opartych na dowodach naukowych strategii terapeutycznych, które pozwalają specjalistom wspomagać młodych klientów w poprawie funkcjonowania; konkretne wytyczne co do prowadzenia terapii; informacje na temat włączania rodziców w terapię i wprowadzania ukierunkowanych na nich strategii, które wspomogą długofalową generalizację nowo nabytych przez dziecko umiejętności. Program terapeutyczny dotyczy takich zaburzeń, jak: zaburzenie lękowe uogólnione; fobia społeczna; separacyjne zaburzenie lękowe; fobie swoiste; zaburzenie paniczne; agorafobia; zaburzenia depresyjne. Model terapii jest tak elastyczny, że znajduje zastosowanie także w przypadkach zaburzeń: pourazowych i związanych z czynnikiem stresowym (w tym zaburzeń adaptacyjnych);z objawami somatycznymi; tikowych; obsesyjno-kompulsyjnych.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj