|
Transfery władzy własności i wartości w przedsiębiorstwach rodzinnychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788381288897
EAN:
9788381288897
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Efekt drugiego pokolenia
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
344
rok wydania:
2018
wysyłka:
niedostępny
76,27
zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,27 zł
OpisRecenzje
...warto od razu stwierdzić, że praca w pełni spełnia wymogi stawiane publikacjom naukowym i może być rekomendowana do wydania. Zarówno w odniesieniu do obszaru problemowego o dużej aktualności, zastosowanych narzędzi badawczych, sprawności posługiwania się aparatem pojęciowym przynależnym reprezentowanej dyscyplinie, czy umiejętnościom krytycznej analizy tekstów i formułowania wniosków nie budzi zastrzeżeń. Jest dziełem dojrzałym, wnoszącym istotny wkład w rozwój dyscypliny i dziełem ciekawym poznawczo. Można ją traktować zarówno jako ciekawą lekturę dla specjalistów, dowód dojrzałości naukowej przy ubieganiu się o kolejne szczeble kariery naukowej, a określone jej fragmenty mogą być przydatnym zbiorem narzędzi i argumentów w praktyce przeprowadzania procesów sukcesyjnych.
Dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB we Wrocławiu
(...) dr R. Zajkowski w swoich rozważaniach empirycznych koncentruje się na różnicach w sposobie zarządzania przedsiębiorstwem w różnych fazach procesu sukcesji. Ten wątek nie jest eksplorowany w literaturze polskiej i niewiele mu się poświęca miejsca w literaturze światowej (...).
Nie ulega wątpliwości, że dzieło dr. Roberta Zajkowskiego stanowi osiągnięcie tego naukowca, wpisując się znakomicie w aktualne dyskusje na temat wsparcia przedsiębiorstw rodzinnych i wzmocnienia ich wizerunku jako formuły biznesu, na który zasługują.
Dr hab. Wojciech Popczyk
Uniwersytet Łódzki
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|