|
![]() Transfery władzy własności i wartości w przedsiębiorstwach rodzinnychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788381288897
EAN:
9788381288897
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Efekt drugiego pokolenia
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
344
rok wydania:
2018
wysyłka:
niedostępny
75,81
zł
Cena detaliczna:
99,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81 zł
...warto od razu stwierdzić, że praca w pełni spełnia wymogi stawiane publikacjom naukowym i może być rekomendowana do wydania. Zarówno w odniesieniu do obszaru problemowego o dużej aktualności, zastosowanych narzędzi badawczych, sprawności posługiwania się aparatem pojęciowym przynależnym reprezentowanej dyscyplinie, czy umiejętnościom krytycznej analizy tekstów i formułowania wniosków nie budzi zastrzeżeń. Jest dziełem dojrzałym, wnoszącym istotny wkład w rozwój dyscypliny i dziełem ciekawym poznawczo. Można ją traktować zarówno jako ciekawą lekturę dla specjalistów, dowód dojrzałości naukowej przy ubieganiu się o kolejne szczeble kariery naukowej, a określone jej fragmenty mogą być przydatnym zbiorem narzędzi i argumentów w praktyce przeprowadzania procesów sukcesyjnych.
Dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB we Wrocławiu
(...) dr R. Zajkowski w swoich rozważaniach empirycznych koncentruje się na różnicach w sposobie zarządzania przedsiębiorstwem w różnych fazach procesu sukcesji. Ten wątek nie jest eksplorowany w literaturze polskiej i niewiele mu się poświęca miejsca w literaturze światowej (...).
Nie ulega wątpliwości, że dzieło dr. Roberta Zajkowskiego stanowi osiągnięcie tego naukowca, wpisując się znakomicie w aktualne dyskusje na temat wsparcia przedsiębiorstw rodzinnych i wzmocnienia ich wizerunku jako formuły biznesu, na który zasługują.
Dr hab. Wojciech Popczyk
Uniwersytet Łódzki
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|