Okładka książki TRENING INNOWACYJNEGO MYŚLENIA ROZWIŃ SWÓJ KREATYWNY POTENCJAŁ W 31 DNI

TRENING INNOWACYJNEGO MYŚLENIA ROZWIŃ SWÓJ KREATYWNY POTENCJAŁ W 31 DNI

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
978-83-283-5775-4
EAN:
9788328357754
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Rozwiń swój kreatywny potencjał w 31 dni
Wydawca:
format:
16,8x23,7 cm
język:
polski
liczba stron:
296
rok wydania:
2019
wysyłka:
48h
21,94
 zł
Cena detaliczna:  
39,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94
Innowacyjność. Chyba trudno o słowo, które w ostatnich latach zrobiłoby większą karierę. Można pokusić się o twierdzenie, że nasze stulecie będzie kiedyś nazywane wiekiem innowacyjności. Kreatywność, szukanie nowych, niestandardowych rozwiązań, pomysłów usprawniających życie, ucieczka od sztampy - bez tego ciężko myśleć o rozwoju biznesu, gospodarki, sztuki... Twórcze myślenie jest kołem zamachowym wprawiającym świat w ruch. Tylko czy można się takiego sposobu myślenia i działania nauczyć? Otóż nie. Nie można się nauczyć. Inaczej - nie trzeba, bo każdy z nas jest twórczy i kreatywny. Innowacyjny. Wystarczy jedynie pozwolić umysłowi otworzyć się na nieszablonowe myślenie. Jak to zrobić? Chociażby poprzez ćwiczenia. Na przykład takie, jakie znalazły się w tej książce! Autorki przygotowały kompletny zestaw treningowy dla umysłu, pozwalający każdemu w ciągu 31 dni odkryć i rozwinąć swój kreatywny potencjał. Jesteś na to gotowy? To może na początek wyobraź sobie, jak mogłaby brzmieć muzyka Marsjan. Już? Prawda, że to proste, a ileż przy tym satysfakcji i zwykłej frajdy. Zatem do dzieła, świat czeka na nowych odkrywców w stylu Stephanie Kwolek i Mikołaja Kopernika! O autorach Paulina Mechło — psycholog, neurokognitywista. Jest laureatką nagrody Teofrasta za książkę Trening intelektu — wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Prowadzi autorskie treningi grupowe oraz indywidualne usprawniające intelekt i funkcje poznawcze dla osób w różnym wieku zarówno w języku polskim jak i angielskim. Olga Geppert — z wykształcenia księgarz i kulturoznawca. W pracy zajmuje się content marketingiem, projektowaniem graficznym i frontendem — czyli skuteczną komunikacją.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj