|
Trywializacja feminizmuNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788378655619
EAN:
9788378655619
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego
Wydawca:
format:
13.8x20.6
język:
polski
liczba stron:
162
rok wydania:
2017
wysyłka:
niedostępny
20,53
zł
Cena detaliczna:
25,20 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,53 zł
OpisRecenzje
Przedmiotem pracy jest problematyka trywializacji pojęcia feminizmu w mediach, a konkretnie w segmencie kobiecej prasy luksusowej. Punktem wyjścia poczynionych rozważań jest zjawisko negocjowania znaczenia feminizmu w mediach. Opisano przejawy postfeministycznego dyskursu w postaciach latte-feminizmu, pop-feminizmu i girl power oraz związki pomiędzy nimi a konkretnym tytułem prasowym („Twój Styl”, „Wysokie Obcasy”, „Wysokie Obcasy Extra” i „Cosmopolitan”). Ponadto opracowano oryginalne, autorskie definicje form postfeminizmu, dotychczas niespotykane w pracach naukowych.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|