| 
                         | 
                
                     
        Twórcza OdwagaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                autor: 
                        
                
                            ISBN:
                         
                        
978-83-8087-761-0                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788380877610                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
Miękka                         
                        
                        
                            podtytuł:
                         
                        
Otwórz się na Design Thinking                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
233x158x17mm                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
280                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2019                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    niedostępny
                 
                    34,57 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        44,90 zł 
                    Produkt niedostępny 
                
            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,57 zł 
        
            Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.
Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek i lepiej potrafią znajdować rozwiązania problemów, które wydają się nierozwiązywalne. Dostrzegają nowe możliwości i potrafią współpracować z innymi, by poprawić sytuację, w której się znaleźli, a do wyzwań podchodzą z nowo odkrytą odwagą.
David i Tom Kelleyowie, twórcy IDEO i d.school, prekursorzy Design Thinking, udowadniają, że wszyscy mamy do zaoferowania nowatorskie pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą.
Opierając się historiach, metodach i praktykach, które zaczerpnęli ze swojej kilkudziesięcioletniej współpracy z innowacyjnymi ludźmi z całego świata, bracia Kelleyowie stworzyli metodę twórczego myślenia, która pozwoli ci wyjść poza schematy, uporządkować proces twórczy i przejść do działania. Bo kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają.
Dzięki tej książce:
- zdołasz uwolnić twórczy talent, który nosisz w sobie od dzieciństwa
- rozwiniesz kilka umiejętności i nauczysz się kilku technik, by wykorzystywać swoją kreatywność
- znajdziesz odwagę, by wypowiadać się i eksperymentować, podejmować ryzyko niepowodzenia i działać, idąc za twórczym impulsem
- i w rezultacie zaczniesz PROJEKTOWAĆ SWOJE NOWE ŻYCIE!
David Kelley jest założycielem IDEO – jednej z wiodących na świecie firm zajmujących się innowacją i projektowaniem, która przy pomocy Design Thinking kreuje nowe produkty i usługi dla takich firm jak Apple, Shimano czy GE. Profesor Kelley jest także twórcą d.school na Uniwersytecie Stanforda.
Tom Kelley jest partnerem w IDEO i autorem bestsellerów Sztuka innowacji oraz Dziesięć twarzy innowacji. Zajmuje również stanowisko executive fellow na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley’s Haas School of Business.
IDEO zapoczątkowało komercyjne zastosowanie Design Thinking jako metody dedykowanej nie tylko do projektowania produktów i wzornictwa, ale przede wszystkim w zakresie doradztwa strategicznego i biznesowego dla firm, wspierając je w obszarach dotyczących organizacji, zarządzania zmianą, innowacjami, relacjami, a także sprzedażą, marketingiem i komunikacją. Pomogło tysiącom firm wprowadzić na rynek przełomowe pomysły – od myszki komputerowej stworzonej w roku 1980 dla Apple po usługi finansowe dla
młodych (generacji Z) dla jednego z największych szwajcarskich banków.
Liderzy IDEO stoją także za inicjatywą d.school, wirtualną katedrą na Uniwersytecie Stanforda w Stanach Zjednoczonych i Hasso Plattner Institut w Niemczech. Ten interdyscyplinarny ośrodek projektowy pozwala studentom z różnych specjalizacji realizować projekty według metody Design Thinking dla firm, fundacji czy społeczności lokalnych.
         
    Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |