|
![]() Uwarunkowania skuteczności mentoringu w organizacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788301200244
EAN:
9788301200244
oprawa:
oprawa: broszurowa
Wydawca:
format:
172x245 mm
język:
polski
liczba stron:
264
rok wydania:
2018
wysyłka:
48h
59,93
zł
Cena detaliczna:
74,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,15 zł
Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Proces mentoringu - rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania osób, a przez to organizacji w osiąganiu wyznaczonych celów z wykorzystaniem potencjału mentorowanego i kompetencji mentora - został ukazany z perspektywy wszystkich jego interesariuszy, a więc zarówno mentora, mentorowanego, jak i organizacji, w której mentoring jest wykorzystywany. Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze:
Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|