|
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy GWPNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-7489-498-2
EAN:
9788374894982
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Psychologia reklamy
Wydawca:
format:
14,5x20,5 cm
język:
polski
liczba stron:
301
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
34,49
zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,49 zł
OpisRecenzje
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci, zaprzecza powszechnemu przekonaniu, że działa ona głównie poprzez perswazję. Jednocześnie proponuje własny model tak zwanego podświadomego uwodzenia. Omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu książka zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|