|
![]() Vademecum dobrych obyczajów w biznesieNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788360787014
EAN:
9788360787014
oprawa:
Twarda z obwolutą
Wydawca:
format:
19.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
368
rok wydania:
2009
wysyłka:
niedostępny
65,54
zł
Cena detaliczna:
95,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,54 zł
Ten nowoczesny poradnik daje czytelnikowi pewność siebie, która pozwala zmierzyć się z wyzwaniami świata pracy – bo dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek, dobre obyczaje oznaczają dobry biznes.
W dzisiejszych czasach, jak nigdy dotąd, dobre maniery pomagają w prowadzeniu interesów, a świadomość różnic kulturowych w kontaktach biznesowych jest nie tylko pożądana, ale wręcz niezbędna.
"(...) pojęcie dobrych obyczajów w biznesie oznacza zdrowy rozsądek wynikający z troski, szacunku i uczciwości wobec osób, z którymi pracujesz".
Najbardziej znane autorytety Ameryki w dziedzinie etykiety poddają dyskusji problem wagi dobrych manier w dzisiejszym świecie biznesu. Kiedy w relacjach biznesowych pojawia się kulturowy dysonans, etykieta może ułatwić kontakt.
Od niuansów formułowania listu biznesowego przez szczegóły dotyczące właściwego zachowania przy stole i przebiegu spotkań biznesowych po definicję molestowania - rady zawarte w książce dotyczą wszystkich pracujących osób, zwłaszcza na stanowiskach średniego i wyższego szczebla.
Książka ta zawiera cenne wskazówki dla każdego, kto chciałby wychodzić z trudnych zawodowych sytuacji zawsze z wdziękiem i godnością.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|