|
![]() Winning znaczy zwyciężaćNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-88931-71-0
EAN:
9788388931710
oprawa:
twarda z obwolutą
Wydawca:
format:
235x160x34mm
język:
polski
liczba stron:
400
rok wydania:
2024
wysyłka:
niedostępny
33,88
zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,88 zł
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|