|
|
Winning znaczy zwyciężaćNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-88931-71-0
EAN:
9788388931710
oprawa:
Twarda
Wydawca:
format:
235x155x36mm
język:
polski
liczba stron:
400
rok wydania:
2005
wysyłka:
niedostępny
33,08
zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,34 zł
Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|