|
![]() Wpływ społeczny w organizacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
8320815886
EAN:
9788320815887
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
222
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
41,58
zł
Cena detaliczna:
54,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,58 zł
Każda organizacja to świat władzy i wpływu, będących istotą kierowania. Aby być efektywnym kierownikiem, należy wpływać na ludzi tak, by zachowywali się zgodnie z naszymi wymaganiami i wdrażali podjęte przez nas decyzje. W książce pokazano, czym jest wpływ społeczny w organizacji, jakie jest jego znaczenie dla funkcjonowania organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, w zespołach pracowniczych i w całej organizacji.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|