|  |   Wpływ społeczny w organizacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! autor: 
                            ISBN:
                         
8320815886                         
                            EAN:
                         
9788320815887                         
                            oprawa:
                         
Miękka                         
                            Wydawca:
                         
                            format:
                         
17.0x24.0cm                         
                            język:
                         
polski                         
                            liczba stron:
                         
222                         
                            rok wydania:
                         
2013                         
                    wysyłka:
                 
                    niedostępny
                 41,58zł Cena detaliczna:   54,90 zł Produkt niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,58 zł 
            Każda organizacja to świat władzy i wpływu, będących istotą kierowania. Aby być efektywnym kierownikiem, należy wpływać na ludzi tak, by zachowywali się zgodnie z naszymi wymaganiami i wdrażali podjęte przez nas decyzje. W książce pokazano, czym jest wpływ społeczny w organizacji, jakie jest jego znaczenie dla funkcjonowania organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, w zespołach pracowniczych i w całej organizacji.
         Brak recenzjix 
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE     
            Wybierz wariant produktu
         | |