Okładka książki Wpływ społeczny w organizacji

Wpływ społeczny w organizacji

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
8320815886
EAN:
9788320815887
oprawa:
Miękka
Wydawca:
PWE
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
222
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
41,83
 zł
Cena detaliczna:  
54,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,83
Każda organizacja to świat władzy i wpływu, będących istotą kierowania. Aby być efektywnym kierownikiem, należy wpływać na ludzi tak, by zachowywali się zgodnie z naszymi wymaganiami i wdrażali podjęte przez nas decyzje. W książce pokazano, czym jest wpływ społeczny w organizacji, jakie jest jego znaczenie dla funkcjonowania organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, w zespołach pracowniczych i w całej organizacji.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj