|
Wpływ społeczny w organizacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
8320815886
EAN:
9788320815887
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
222
rok wydania:
2013
wysyłka:
niedostępny
41,83
zł
Cena detaliczna:
54,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,83 zł
OpisRecenzje
Każda organizacja to świat władzy i wpływu, będących istotą kierowania. Aby być efektywnym kierownikiem, należy wpływać na ludzi tak, by zachowywali się zgodnie z naszymi wymaganiami i wdrażali podjęte przez nas decyzje. W książce pokazano, czym jest wpływ społeczny w organizacji, jakie jest jego znaczenie dla funkcjonowania organizacji oraz jakie są konsekwencje wywierania wpływu w relacjach międzyludzkich, w zespołach pracowniczych i w całej organizacji.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|