Okładka książki Wywieranie wpływu

Wywieranie wpływu

Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788323327035
EAN:
9788323327035
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Umiejętności i techniki przydatne do osiągnięcia sukcesu w biznesie
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2009
wysyłka:
niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
33,14
 zł
Cena detaliczna:  
40,95 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,14
Jeśli kiedykolwiek, w chwili namysłu i żalu, pomyślałeś sobie: Szkoda, że nie udało mi się ich przekonać do ? - to ta książka jest dla ciebie. Gwarantuje ona, że już nigdy nie pozostaniesz niezauważony i nie będziesz bezsilny. ( Dr Eddie Obeng, Director of Learning, Pentacle the Virtual Business School) Skuteczne wywieranie wpływu i komunikowanie się zarówno z współpracownikami, jak i partnerami spoza pracy to umiejętności kluczowe. Wywieranie wpływu definiuje się jako zdolność wpływania na postawy, przekonania i zachowania innych ludzi bez wykorzystania siły lub władzy formalnej.Powszechnie uważa się, że dotychczas stosowany styl zarządzania, opierający się na rozkazywaniu i kontroli, nie ma dziś racji bytu. Zarządzanie i kierowanie ludźmi sprowadzają się do osiągnięcia określonych rezultatów głównie dzięki pracy innych, dlatego najlepiej i najskuteczniej jest wywierać na nich wpływ. Niniejsza publikacja traktuje o tej właśnie umiejętności, jak również o niezbędnych zdolnościach, postawach, strategiach, technikach oraz o stylach wywierania wpływu i jego przebiegu.Książka ta ma przede wszystkim pomóc czytelnikowi przyjrzeć się temu, jak radzi on sobie w roli osoby wywierającej wpływ, i zastanowić się nad tym jej celem jest omówienie i przyjrzenie się zdolnościom, metodom i technikom. Autorzy wypracowali model, który pomoże zrozumieć cały proces, i to właśnie ów model jest motywem przewodnim ich dzieła.Fiona Dent jest dyrektorem Executive Education w Ashridge, odpowiedzialnym za jedną z trzech grup wykładowców zarządzających programami szkoleniowymi, relacjami z klientami i znajdowaniem sposobów mających na celu poprawę jakości zarządzania w zakresie kierowania ludźmi. Mike Brent jest wykładowcą w Ashridge i specjalizuje się w nauczaniu umiejętności przywódczych, budowaniu zespołów, trenowaniu, zarządzaniu międzykulturowym, implementowaniu zmian oraz rozwoju osobistym.

Brak recenzji

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj