|
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-7489-529-3
EAN:
9788374895293
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Teoria i praktyka
Wydawca:
format:
17.0x24.5cm
język:
polski
liczba stron:
328
rok wydania:
2014
wysyłka:
niedostępny
38,14
zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,14 zł
OpisRecenzjeTa znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|