|
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktykaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-7489-793-7
EAN:
9788374894937
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Teoria i praktyka
Wydawca:
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
328
rok wydania:
2015
wysyłka:
niedostępny
32,94
zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł
OpisRecenzjeTej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. Absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów. Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|