|
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (tw. z obwolutą, wyd. 2020)Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-7489-848-5
EAN:
9788374898485
oprawa:
twarda z obwolutą
podtytuł:
Teoria i praktyka
Wydawca:
format:
240x170x20mm
język:
angielski
liczba stron:
333
rok wydania:
2020
wysyłka:
niedostępny
47,08
zł
Cena detaliczna:
74,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,08 zł
OpisRecenzje
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|