|
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka (wyd. 2020)Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-7489-847-8
EAN:
9788374898478
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Teoria i praktyka
Wydawca:
format:
17.0x24.0cm
język:
angielski
liczba stron:
336
rok wydania:
2020
wysyłka:
niedostępny
32,94
zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł
OpisRecenzjeNowe wydanie światowego bestsellera. Tej książki właściwie nie trzebaprzedstawiać. Wywieranie wpływu to absolutny bestseller w Stanach Zjednoczonych i w Polsce! Obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów. Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|