|
![]() Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
978-83-7489-679-5
EAN:
9788374896795
oprawa:
miękka
Wydawca:
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
272
rok wydania:
2017
wysyłka:
niedostępny
23,35
zł
Cena detaliczna:
44,90 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,35 zł
Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
• różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
• motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
• społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.
Książka Marka Leary’ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor – znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji – w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|