|  |   Zachowania w organizacjiNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                            ISBN:
                         
9788320819793                         
                            EAN:
                         
9788320819793                         
                            oprawa:
                         
Miękka                         
                            Wydawca:
                         
                            format:
                         
16.0x24.0cm                         
                            język:
                         
polski                         
                            liczba stron:
                         
404                         
                            rok wydania:
                         
2012                         
                    wysyłka:
                 
                    niedostępny
                 52,94zł Cena detaliczna:   69,90 zł Produkt niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,94 zł 
            Jest to trzecie wydanie podręcznika cieszącego się dużym zainteresowaniem studentów oraz menedżerów w Polsce i na świecie. Autorzy prezentują w nim najważniejsze zagadnienia dotyczące zachowań jednostek i grup w organizacji oraz struktury organizacyjnej. Z książki czytelnik dowie się między innymi:
• jakie są zalety i wady grupowego oraz indywidualnego podejmowania decyzji,
• w jaki sposób motywować i wynagradzać pracowników,
• co to jest inteligencja emocjonalna,
• jak zbudować efektywny zespół pracowników,
• co to jest organizacja wirtualna,
• na czym polega skuteczne komunikowanie się w organizacji,
• jakie są współczesne poglądy na przywództwo,
• które taktyki sprawowania władzy w organizacji są najskuteczniejsze,
• w jaki sposób rozwiązywać konflikty w organizacji,
• jakie są zalety i wady poszczególnych struktur organizacyjnych,
• co to jest kultura organizacji,
• jak przezwyciężać opór pracowników wobec zmian.
Przedstawione zagadnienia ułatwiają zrozumienie zachowań ludzi w organizacji oraz efektywniejsze kierowanie pracownikami. Walorami książki są umiejętne połączenie teorii z praktycznymi przykładami oraz przystępny styl.
 
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, psychologii, socjologii, dziennikarstwa, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także uczestników szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie.
         Brak recenzjix 
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE     
            Wybierz wariant produktu
         | |