|
Zadowolenie odbiorców z usług medycznychNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788382700596
EAN:
9788382700596
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Uwarunkowania, konsekwencje i diagnoza
Wydawca:
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
148
rok wydania:
2024
wysyłka:
48h
39,91
zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,66 zł
OpisRecenzje
Zespół autorów tworzą psychologowie, będący jednocześnie badaczami i praktykami, mający doświadczenie w pracy w różnym charakterze w ochronie zdrowia (od pracy klinicznej, konsultacyjnej, terapeutycznej, po pracę ekspercką, szkoleniową, dotyczącą m.in. zarządzania kompetencjami miękkimi, tworzenia klimatu zaufania). Jednym z istotnych obszarów zainteresowań jest adaptacja i tworzenie psychologicznych narzędzi badawczych mających zastosowanie w dziedzinie ochrony zdrowia.
Ich zaangażowanie w przemiany w szeroko pojętym obszarze medycznym, związane m.in. z monitorowaniem jakości pracy w ochronie zdrowia, w tym zadowolenia pacjentów poprzez stosowanie nowoczesnych, wystandaryzowanych, przyjaznych w odbiorze (krótkich, prostych) metod, przekłada się na istotny proces zmian jakości opieki zdrowotnej oferowanej przez placówki medyczne świadczące różnorodne usługi medyczne.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|