|
Zaprzyjaźnij się z klientemNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788326439414
EAN:
9788326439414
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
Wydawca:
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
356
rok wydania:
2012
wysyłka:
niedostępny
42,35
zł
Cena detaliczna:
52,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,35 zł
OpisRecenzje
Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|