|
![]() Zaprzyjaźnij się z klientemNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
ISBN:
9788326439414
EAN:
9788326439414
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą
Wydawca:
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
356
rok wydania:
2012
wysyłka:
niedostępny
42,11
zł
Cena detaliczna:
52,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,11 zł
Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Brak recenzjix
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]() ![]()
Wybierz wariant produktu
|
|