| 
                         | 
                
                     
        Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych...Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił! 
                
                autor: 
                        
                
                            ISBN:
                         
                        
978-83-283-5110-3                         
                        
                        
                            EAN:
                         
                        
9788328351103                         
                        
                        
                            oprawa:
                         
                        
miękka                         
                        
                        
                            podtytuł:
                         
                        
Jak się dogadać w trudnych sytuacjach z przełożonym, podwładnymi i kolegami z działu                         
                        
                        
                            Wydawca:
                         
                        
                        
                        
                            format:
                         
                        
210x140x15mm                         
                        
                        
                            język:
                         
                        
polski                         
                        
                                        
                            liczba stron:
                         
                        
264                         
                        
                            rok wydania:
                         
                        
2021                         
                                
                
                    wysyłka:
                 
                
                    niedostępny
                 
                    25,53 
                 zł
                    Cena detaliczna:   
                        39,90 zł 
                    Produkt niedostępny 
                
            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,53 zł 
        
            Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, że podwładni unikają trudnych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, że nie wiedzą, jak się do nich zabrać! I wcale nie chodzi wyłącznie o prośbę o podwyżkę czy dopasowanie się do nowych wymagań - nader często problemem są takie sprawy jak obecność (lub jej brak) w mediach społecznościowych, uczulające perfumy koleżanki czy nie do końca trafione żarty starszego kolegi. W konsekwencji rośnie liczba osób, które w pracy czują się fatalnie. Są sfrustrowane, zranione, wyczerpane - ale o tym nie mówią, bo nie potrafią. Irytacja rośnie, a problemy pozostają nierozwiązane.
Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych przez przeróżnych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wysłałeś do niewłaściwych osób kontrowersyjny e-mail, nie dotrzymałeś ważnego terminu, kolega traktuje Cię jak asystenta, ktoś przywłaszczył Twój świetny pomysł. Dowiesz się, jak obronną ręką wyjść z różnych niemiłych sytuacji, niezależnie od tego, czy dotyczą kontaktów z szefem, podwładnymi lub ze współpracownikami z działu. Interesujące ujęcie tematu i spora dawka humoru sprawiają, że to nadzwyczaj przyjemna lektura - do tego pożyteczna i niezwykle inspirująca!
Jak prowadzić trudne rozmowy, gdy:
masz problem moralny z wykonaniem polecenia
nie chcesz się zgodzić na nowe obowiązki lub pragniesz otrzymywać więcej ciekawszych zadań
musisz odpowiadać na zbyt dociekliwe lub niegrzeczne pytania
podwładny stale kwestionuje Twoją władzę
musisz zwolnić podwładnego albo chcesz opuścić swoje dotychczasowe miejsce zatrudnienia
chcesz podczas rekrutacji wynegocjować dla siebie kilka nieoczywistych przywilejów
W życiu zawodowym o przetrwaniu decyduje umiejętność komunikacji!
O autorze
Alison Green jest autorką bloga Ask a Manager (www.askamanager.org), na którym odpowiada na pytania czytelników dotyczące problemów z zarządzaniem i pracą w biurze. Blog odnotowuje 2 miliony wizyt miesięcznie; opisywały go między innymi „USA Today”, „The Wall Street Journal”, „Glamour”, CBS News, ABCNews.com, Fox Business News. Green prowadzi również kolumnę z poradami z zakresu funkcjonowania w miejscu pracy w „New York Magazine”. Jest zodiakalnym Bykiem i szczęśliwą mężatką.
         
    Brak recenzjix 
        
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
 
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
            |