|
Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowiaNie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
autor:
ISBN:
9788380851399
EAN:
9788380851399
oprawa:
Miękka
Wydawca:
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
174
rok wydania:
2016
wysyłka:
niedostępny
36,65
zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,65 zł
OpisRecenzje
Praca dotyczy relacji interpersonalnych i międzyorganizacyjnych w instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia. Zdaniem autorki zaburzenia komunikacji przekładają się na obniżenie poziomu usługi zdrowotnej. Oprócz technicznych aspektów porozumiewania się, na poprawę jakości usług, w tym podstawową relację lekarz – pacjent, mogą wpływać elementy pozamedyczne: uczucia i emocje. Autorka dowodzi, że analiza stosunków interpersonalnych w organizacjach ochrony zdrowia pozwala odkryć potencjał tkwiący w jakości relacji, którego wykorzystanie zapewni bezpieczeństwo i dobry poziom świadczonych usług zdrowotnych.
Brak recenzjix
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|